Spotrepair

/Spotrepair
Spotrepair2019-05-21T09:57:00+00:00

Spotrepair – Spuiten kleine schade

Een spotrepair is het repareren van een kleine schaaf of kras d.m.v. opnieuw spuiten. Voorheen moest bij iedere (bumper)schade waarbij opnieuw spuiten van het lakwerk noodzakelijk was, het gehele plaatdeel gespoten worden. Door komst van de “spotrepair” is dit in veel gevallen overbodig. Bij spotrepair wordt slechts het gedeelte gerepareerd waar de beschadiging zich bevindt. Dit scheelt tijd en materiaal.
Waar is spotrepair voor geschikt? Spotrepair is geschikt voor kleine beschadigingen die niet meer met de “krastechniek” zijn te repareren. Een goed voorbeeld is een flinke schaafplek op een bumperhoek. Met spotrepair wordt deze dan eerst geplamuurd, en vervolgens wordt alleen dat stukje van de bumper gespoten. Spotrepair is met name geschikt voor bumpers en het onderste gedeelte van de auto.De maximale grootte van een reparatie d.m.v. spotrepair is +/- 25 x 25 cm.

NB: Spotrepair is niet geschikt voor grote schades en schades die doorlopen over meerdere plaatdelen.

  • Veel goedkoper dan traditioneel spuiten

  • Veel sneller dan traditioneel spuiten

  • Bij ons ook nog eens vaak tot 20% goedkoper als bij de concurrent!

  • 2e spot aan de zelfde auto met korting

  • Professioneel gerepareerd

Reserveer hier uw behandeling Spotrepair

Reserveer hier

Hoe maken wij uw bumper weer schadevrij?100tevredenheidsgarantie

– Eerst wordt het te repareren oppervlak ontvet.
– Vervolgens wordt er geschuurd op een zo klein mogelijk oppervlak. Ook het gedeelte dat afgeplakt wordt zo klein mogelijk gehouden.
– Daarna wordt de primer opgebracht deze wordt gedroogd met warme lucht.
– De kleur van het te spuiten stuk wordt bepaald aan de hand van een gecomputeriseerd systeem met 100.000-en kleuren.
– Voordat de gevonden kleur wordt aangebracht, wordt het te lakken deel nogmaals met verschillende fijnheden schuurpapier bewerkt. Dan volgt de kleurlaag.
– Vervolgens wordt de blanke laklaag aangebracht. Als de eerste vernislaag is gezet, volgt de tweede. Om een randloze overgang te garanderen naar het bestaande spuitwerk, worden een aantal lagen bijspuitverdunning aangebracht.
– Na het infrarood drogen volgt als laatste stap: Het hoogglans polijsten. Resultaat: De schade is hersteld.

Elke week laat ik mijn auto wassen,
zo blijft ie netjes en schoon.

Mevr. Claassenz

Reserveer hier uw behandeling bumperschade herstel

Reserveer hier